گرچه بر زخمم نمک پاشید و رفت






محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

سیب سرخی مرابخشیدو رفت

ساقه سبز مرا اوچیدو رفت

عاشقی های مرا باور نکرد

عاقبت بر عشق من خندیدو رفت

اشک در چشمان گرمم حلقه زد

بی مروت گریه ام را دید و رفت

چشم از من کند از من دل برید

حال بیمار مرا فهمید ورفت

با غم هجرش مدرا میکنم

گرچه بر زخمم نمک پاشیدورفت

توسط تیلور



نظرات شما عزیزان:

یاسی
ساعت11:53---23 ارديبهشت 1392
سکوت من هیچ گاه نشانه ی رضایتم نبود !

من اگر راضی باشم ، با شادی می خندم !

سکوت همیشه به معنی "رضایت" نیست

گاهی یعنی:

خسته ام از اینکه مدام به کسانی که هیچ اهمیتی

برای فهمیدن نمیدهند، توضیح دهم......

وبلاگه قشنگی داری به منم سر بزن


ميلاد
ساعت23:40---22 ارديبهشت 1392
سلام وبت عاليه بيا باهم همكاري كنيم تو لينك منو تو وبت ثبت كن منم وب تو رو شما منو با عنوان بزرگترين مرجع دانلود موزيك لينك كن و بعد شما امر بفرما من شما رو باچه عنواني لينك كنم ممنون منتظرتما فعلا باي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 21:42 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت